Bezorgen & afhalen

Bezorgen

Waar kan ik laten bezorgen?

U kunt uw bestelling overal in Nederland laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces kunt u er voor kiezen een ander afleveradres dan uw factuuradres op te geven, bijvoorbeeld het adres van uw werk.

Hoe snel bezorgt DTC Computershop?

Wij streven er naar om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen, afhankelijk van de winkelvoorraad en/of de leveranciersvooraad te bezorgen. Online bestellingen geplaatst tijdens de openingstijden van onze winkel worden dezelfde dag verwerkt en indien nodig besteld bij onze leverancier. Bestellingen geplaatst buiten onze openingstijden worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Openingstijden

Bestelling geplaatst op:

  • Zondag - wordt verwerkt op dinsdag
  • Maandag - wordt verwerkt op dinsdag
  • Dinsdag t/m zaterdag voor 17:00 - wordt dezelfde dag verwerkt, na 17:00 de volgende werkdag
  • Zaterdag na 17:00 - wordt verwerkt op dinsdag

Wat zijn de verzendkosten bij DTC Computershop?

Wij rekenen € 5,95* als bijdrage in de verzendkosten. Orders boven € 400,00 worden franco verzonden.

* Bij betaling onder rembours worden de PostNL rembourskosten in rekening gebracht.

Hoe verloopt de communicatie na mijn geplaatste bestelling?

Meteen na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging. Ook ontvangt u een betaalbevestiging en een verzendbevestiging. Mocht uw bestelling op nalevering vallen dan ontvangt u hiervan ook een mail. Indien u er voor kiest om uw bestelling af te halen in onze winkel dan dient u te wachten op uw afhaalbevestiging. (zie ook: Afhalen) Ook kunt u alle voortgang volgen in uw account op onze website.

Welke betaalmogelijkheden biedt DTC Computershop?

In de winkel:

  1. Contant
  2. Pin (géén bijkomende kosten)
  3. Vooruitbetaling per bank (géén bijkomende kosten)
  4. Creditcard (Visa & Mastercard) (toeslag: 3% van het totaalbedrag)

In de webshop:

  1. iDeal betaling via uw eigen bank
  2. Betaling in de winkel (Pin, contant of creditcard)
  3. Betaling achteraf via PostNL Rembours

Wat zijn de betaalkosten bij DTC Computershop?

Bij betaling in de winkel of betaling via iDeal brengen wij géén extra kosten in rekening. Bij betaling in de winkel doormiddel van een creditcard rekenen wij een toeslag van 3% over het te betalen bedrag. 

Accepteren jullie ook VVV cadeaubonnen?

Nee, deze kunt u bij ons niet inwisselen. Wel kunt u in de winkel terecht voor een DTC Computershop cadeaubon.

Wie bezorgt de bestellingen van DTC Computershop?

Wij werken met meerdere vervoerders maar zullen hoofdzakelijk gebruikmaken van PostNL. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u per email uw Track & Trace code.

Waar kan ik mijn orderstatus vinden?

Als u bent ingelogd op de DTC Computershop website, kunt u naar "Mijn account" gaan en daar op "Mijn bestellingen" klikken. Hier ziet u een overzicht van lopende orders en een archief.

Mijn pakket is verzonden maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer altijd eerst de status van uw order in uw account via "Mijn account". Lijkt alles in orde te zijn, controleer dan het door u opgegeven bezorgadres. Als ook dit klopt, kan het zijn dat er een vertraging is opgetreden bij onze vervoerder. Indien dit meerdere werkdagen voortduurt verzoeken wij u viendelijk contact met onze klantenservice op te nemen.

Wat betekenen de verschillende voorraad aanduidingen?

In onze webshop staan meer dan 10.000 artikelen, deze zijn niet allemaal op voorraad in onze winkel. Het kernassortiment (ca. 1000+ artikelen) hebben wij wel op voorraad, de overige artikelen worden op bestelling geleverd door onze leveranciers. Artikelen die niet in ons kernassortiment zitten kunt u herkennen aan de tekst "Webshop product, niet op voorraad in de winkel".

Voorraad aanduidingen:
  • Afhalen: Leverbaar -> Het product maakt deel uit van ons winkelassortiment en is in de regel op voorraad in de winkel.
  • Afhalen: Informeer -> Het product maakt deel uit van ons winkelassortiment, echter is er geen of weinig voorraad bij onze leverancier. Mogelijk is het product nog wel beschikbaar in de winkel.
  • Beschikbaar bij leverancier: 10+ 20+ 50+ 100+ -> Dit is de voorraad van onze leverancier.
  • Artikel is niet op voorraad. Levertijd onbekend -> Van dit product is géén voorraad in de winkel of bij onze leveranciers. Er is ook geen exacte levertijd bekend.
  • Pre-order, onbekende levertijd -> Dit zijn vaak nieuwe producten welke nog niet op de markt zijn verschenen. Deze artikelen kunnen wel besteld worden echter kunnen wij geen levertijd garanderen. Zolang het artikel nog niet door onze leverancier is verzonden kan deze zonder probleem worden geannuleerd en wordt het eventueel betaalde bedrag binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening.

Hoe actueel is de voorraad aanduiding?

Wij streven er na om de voorraad aanduiding dagelijks bij te werken. Het kan echter voorkomen dat artikelen met een lage voorraad niet meer op voorraad zijn op het moment van bestellen. Indien u zeker wilt weten of een artikel snel leverbaar is kunt u altijd contact met ons opnemen. 

Afhalen

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen in de winkel?

Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het afrekenproces kunt u in stap 4 kiezen voor "Niet verzenden. Afhalen in de winkel". 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

U kunt uw bestelling afhalen zodra u van ons een afhaalbevestiging heeft ontvangen. Deze afhaalbevestiging ontvangt u zodra uw order is verwerkt en alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Voor atikelen die in de winkel op voorraad zijn geldt in de regel dat u deze dezelfde dag nog kunt ophalen (tijdens de openingstijden van de winkel).

Onze openingstijden zijn:

  • Zondag en maandag: gesloten
  • Dinsdag t/m donderdag: van 10:00 tot 18:00
  • Vrijdag: van 10:00 tot 18:00 en van 19:00 tot 21:00
  • Zaterdag: van 10:00 tot 17:00

Let op: Zolang u géén afhaalbevestiging van ons hebt ontvangen is uw bestelling nog niet verwerkt. We kunnen dan ook niet garanderen dat uw bestelling daadwerkelijk voor u klaar staat of op voorraad is.

Hoe kan ik betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Tijdens het bestelproces kunt u in stap 5 uw betaalwijze kiezen. U kunt er voor kiezen om uw bestelling vooraf te betalen of betalen in de winkel. U kunt in de winkel met PIN, Creditcard (+3%)  of contant betalen.