U kunt uw bestelling overal in Nederland laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces kunt u er voor kiezen een ander afleveradres dan uw factuuradres op te geven, bijvoorbeeld het adres van uw werk.
Wij streven er naar om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen, afhankelijk van de winkelvoorraad en/of de leveranciersvooraad te bezorgen. Online bestellingen geplaatst tijdens de openingstijden van onze winkel worden dezelfde dag verwerkt en indien nodig besteld bij onze leverancier. Bestellingen geplaatst buiten onze openingstijden worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.
Bestelling geplaatst op:
Wij rekenen € 5,95* als bijdrage in de verzendkosten. Orders boven € 400,00 worden franco verzonden.
* Bij betaling onder rembours worden de PostNL rembourskosten in rekening gebracht.
Meteen na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging. Ook ontvangt u een betaalbevestiging en een verzendbevestiging. Mocht uw bestelling op nalevering vallen dan ontvangt u hiervan ook een mail. Indien u er voor kiest om uw bestelling af te halen in onze winkel dan dient u te wachten op uw afhaalbevestiging. (zie ook: Afhalen) Ook kunt u alle voortgang volgen in uw account op onze website.
In de winkel:
In de webshop:
Bij betaling in de winkel of betaling via iDeal brengen wij géén extra kosten in rekening. Bij betaling in de winkel doormiddel van een creditcard rekenen wij een toeslag van 3% over het te betalen bedrag.
Nee, deze kunt u bij ons niet inwisselen. Wel kunt u in de winkel terecht voor een DTC Computershop cadeaubon.
Wij werken met meerdere vervoerders maar zullen hoofdzakelijk gebruikmaken van PostNL. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u per email uw Track & Trace code.
Als u bent ingelogd op de DTC Computershop website, kunt u naar "Mijn account" gaan en daar op "Mijn bestellingen" klikken. Hier ziet u een overzicht van lopende orders en een archief.
Controleer altijd eerst de status van uw order in uw account via "Mijn account". Lijkt alles in orde te zijn, controleer dan het door u opgegeven bezorgadres. Als ook dit klopt, kan het zijn dat er een vertraging is opgetreden bij onze vervoerder. Indien dit meerdere werkdagen voortduurt verzoeken wij u viendelijk contact met onze klantenservice op te nemen.
In onze webshop staan meer dan 10.000 artikelen, deze zijn niet allemaal op voorraad in onze winkel. Het kernassortiment (ca. 1000+ artikelen) hebben wij wel op voorraad, de overige artikelen worden op bestelling geleverd door onze leveranciers. Artikelen die niet in ons kernassortiment zitten kunt u herkennen aan de tekst "Webshop product, niet op voorraad in de winkel".
Wij streven er na om de voorraad aanduiding dagelijks bij te werken. Het kan echter voorkomen dat artikelen met een lage voorraad niet meer op voorraad zijn op het moment van bestellen. Indien u zeker wilt weten of een artikel snel leverbaar is kunt u altijd contact met ons opnemen.
Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het afrekenproces kunt u in stap 4 kiezen voor "Niet verzenden. Afhalen in de winkel".
U kunt uw bestelling afhalen zodra u van ons een afhaalbevestiging heeft ontvangen. Deze afhaalbevestiging ontvangt u zodra uw order is verwerkt en alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Voor atikelen die in de winkel op voorraad zijn geldt in de regel dat u deze dezelfde dag nog kunt ophalen (tijdens de openingstijden van de winkel).
Onze openingstijden zijn:
Let op: Zolang u géén afhaalbevestiging van ons hebt ontvangen is uw bestelling nog niet verwerkt. We kunnen dan ook niet garanderen dat uw bestelling daadwerkelijk voor u klaar staat of op voorraad is.
Tijdens het bestelproces kunt u in stap 5 uw betaalwijze kiezen. U kunt er voor kiezen om uw bestelling vooraf te betalen of betalen in de winkel. U kunt in de winkel met PIN, Creditcard (+3%) of contant betalen.