Home

Home

Bestellen


Hoe verloopt de communicatie na mijn geplaatste bestelling?

Meteen na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bestelbevestiging. Ook ontvang je een betaalbevestiging en een verzendbevestiging. Mocht de bestelling op nalevering vallen dan ontvang je hiervan ook een mail. Indien je er voor kiest om je bestelling af te halen in onze winkel dan dien je te wachten op je afhaalbevestiging. (zie ook: Afhalen) Ook kun je alle voortgang volgen in je persoonlijke account op onze website.


Welke betaalmogelijkheden biedt DTC Computershop?

In de winkel:

  1. Contant
  2. Pin 
  3. Vooruitbetaling per bank 
  4. Creditcard (Visa & Mastercard)

In de webshop:

  1. iDeal betaling via je eigen bank
  2. Creditcard (Visa & Mastercard)
  3. Betaling in de winkel (Pin, contant of creditcard)
  4. Betaling achteraf via PostNL Rembours

Wat zijn de betaalkosten bij DTC Computershop?

Bij betaling in de winkel of betaling via iDeal brengen wij géén extra kosten in rekening.


Accepteren jullie ook VVV cadeaubonnen / kaarten?

Nee, deze kun je bij ons niet inwisselen. Wel kun je in de winkel terecht voor een DTC Computershop cadeaubon.


Bezorgen


Waar kan ik laten bezorgen?

Je kunt je bestelling overal in Nederland laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces kun je er voor kiezen een ander afleveradres dan het factuuradres op te geven, bijvoorbeeld het adres van je werk.


Hoe snel bezorgt DTC Computershop?

Wij streven er naar om je bestelling binnen 1-3 werkdagen, afhankelijk van de winkelvoorraad en/of de leveranciersvooraad te bezorgen. Online bestellingen geplaatst tijdens de openingstijden van onze winkel worden dezelfde dag verwerkt en indien nodig besteld bij onze leverancier. Bestellingen geplaatst buiten onze openingstijden worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.


Bestelling geplaatst op:

  • Zondag - wordt verwerkt op dinsdag
  • Maandag - wordt verwerkt op dinsdag
  • Dinsdag t/m zaterdag voor 17:00 - wordt dezelfde dag verwerkt, na 17:00 de volgende werkdag
  • Zaterdag na 17:00 - wordt verwerkt op dinsdag

Wat zijn de verzendkosten bij DTC Computershop?

Wij rekenen € 5,95* als bijdrage in de verzendkosten. Orders boven € 100,00 worden franco verzonden.

* Bij betaling onder rembours worden de PostNL rembourskosten in rekening gebracht.


Wie bezorgt de bestellingen van DTC Computershop?

Wij werken met meerdere vervoerders maar zullen hoofdzakelijk gebruikmaken van PostNL. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je per email een Track & Trace code.


Wat betekenen de verschillende voorraad aanduidingen?

In onze webshop staan meer dan 10.000 artikelen, deze zijn niet allemaal op voorraad in onze winkel. Het kernassortiment (ca. 1000+ artikelen) hebben wij wel op voorraad, de overige artikelen worden op bestelling geleverd door onze leveranciers. Artikelen die niet in ons kernassortiment zitten kun je herkennen aan de tekst "OP BESTELLING, NIET OP VOORRAAD IN DE WINKEL".


Voorraad aanduidingen:
  • Afhalen: Leverbaar -> Het product maakt deel uit van ons winkelassortiment en is in de regel op voorraad in de winkel.
  • Afhalen: Informeer -> Het product maakt deel uit van ons winkelassortiment, echter is er geen of weinig voorraad bij onze leverancier. Mogelijk is het product nog wel beschikbaar in de winkel.
  • Beschikbaar bij leverancier: 10+ 20+ 50+ 100+ -> Dit is de voorraad van onze leverancier.
  • Artikel is niet op voorraad. Levertijd onbekend -> Van dit product is géén voorraad in de winkel of bij onze leveranciers. Er is ook geen exacte levertijd bekend.
  • Pre-order, onbekende levertijd -> Dit zijn vaak nieuwe producten welke nog niet op de markt zijn verschenen. Deze artikelen kunnen wel besteld worden echter kunnen we geen levertijd garanderen. Zolang het artikel nog niet door onze leverancier is verzonden kan deze zonder probleem worden geannuleerd en wordt het eventueel betaalde bedrag binnen 14 dagen terug gestort op je rekening.


Hoe actueel is de voorraad aanduiding?

Wij streven er na om de voorraad aanduiding dagelijks bij te werken. Het kan echter voorkomen dat artikelen met een lage voorraad niet meer op voorraad zijn op het moment van bestellen. Indien je zeker wilt weten of een artikel snel leverbaar is kun je altijd contact met ons opnemen. 


Waar kan ik mijn orderstatus vinden?

Als je bent ingelogd op de DTC Computershop website, ga je naar "Mijn account" en daar kies je voor "Mijn bestellingen". Hier zie je een overzicht van lopende orders en een archief.


Mijn pakket is verzonden maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer altijd eerst de status van je order in je persoonlijke account via "Mijn account". Lijkt alles in orde te zijn, controleer dan het door jou opgegeven bezorgadres. Als ook dit klopt, kan het zijn dat er een vertraging is opgetreden bij onze vervoerder. Indien dit meerdere werkdagen voortduurt verzoeken wij je vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen.


Afhalen


Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen in de winkel?

Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor "Niet verzenden. Afhalen in de winkel". 


Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Je kunt je bestelling afhalen zodra je van ons een afhaalbevestiging hebt ontvangen. Deze afhaalbevestiging ontvang je zodra je order is verwerkt en alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Voor artikelen die in de winkel op voorraad zijn geldt in de regel dat je deze dezelfde dag nog kunt ophalen (tijdens de openingstijden van de winkel).


Onze openingstijden zijn:

  • Zondag en maandag: gesloten
  • Dinsdag t/m donderdag: van 10:00 tot 18:00
  • Vrijdag: van 10:00 tot 18:00 en van 19:00 tot 21:00
  • Zaterdag: van 10:00 tot 17:00

Let op: Zolang je géén afhaalbevestiging van ons hebt ontvangen is de bestelling nog niet verwerkt. We kunnen dan ook niet garanderen dat jou bestelling daadwerkelijk voor je klaar staat of op voorraad is.


Hoe kan ik betalen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Tijdens het bestelproces kun je een betaalwijze kiezen. Je kunt er voor kiezen om je bestelling vooraf te betalen of betalen in de winkel. In de winkel kun je met PIN, Creditcard of contant betalen.